Etiketler

, , , , , , , , , , , , ,

oguz1011

Knorr Hem İçimiz Hem Kalbimiz Isınsın Projesi

Knorr, dünyanın 87 ülkesinde her gün 320 milyon insanın hayatına dokunuyor. Bir gıda markası olarak Knorr, toprağın cömertçe sunduğu kaynakları gelecek nesillere aktarabilmek amacıyla gerçekleştirdiği projelerin yanı sıra lezzetli ve besleyici yiyeceklerinoguz1012 herkes için ulaşılabilir olması gerektiğine inanıyor. Faaliyet gösterdiği ülkelerde bu konuda farklı çalışmalar gerçekleştiren Knorr, Türkiye’de de Hem İçimiz Hem Kalbimiz Isınsın Projesi’ni hayata geçirdi. Türk Kızılayı işbirliği ile başlatılan proje kapsamında, Türkiye’de de çeşitli nedenler dolayısıyla yeterli ve dengeli yemek öğününe ulaşamayanlara gıda sağlanmasına destek verilmesi amaçlanıyor. Knorr , sosyal sorumluluk projelerinde sürdürülebilirliğe büyük önem veriyor. Ayrıca firma bu bağlamda önümüzdeki dönemlerde de bu tip sosyal sorumluluk projelerine devam etmeyi istiyor.[1]

Dünyamızın küreselleşmesiyle boy gösteren yanlış beslenme ve fast food gıda tüketiminin artışını baz aldığımızda projenin ne kadar anlamlı olduğunu görebiliyoruz. Proje biz tüketicilere geleneğimizi, sıcak çorba içmenin önemini anımsatır niteliktedir. Ayrıca Knorr, çorbanın sadece maddi durumu iyi olan insanların tüketebileceği bir ürün olmadığını da Kızılay ile yaptığı projesinde göstermektedir. Sonuç olarak Knorr yapmış olduğu bu projeyle sadece insanların içini ısıtmakla kalmayıp güzel değerlerin anımsanması gerektiğini de hatırlatıyor. Proje ile ilgili tüketici soru-cevapları ve projenin detaylarına ilişkin bilgileri de web sitesinde bulabiliyorsunuz.    

Knorr ve Vodafone Çiftçi Kulübü Sürdürülebilir Tarım için el ele veriyor

oguz1013Knorr ve Vodafone işbirliği kapsamında Vodafone Çiftçi Kulübü Eğitim Tırı, 15 Eylül-1 Kasım tarihleri arasında Gaziantep, Diyarbakır, Kahramanmaraş ve Mersin’de verilecek sürdürülebilir tarım eğitimleri ile çiftçilerle buluşacak. Toprağın bereketini gelecek nesillere aktarmak için gerçekleştirilen eğitimler kapsamında 1.500 çiftçiye ulaşılması hedefleniyor. İşbirliği doğrultusunda Gaziantep, Diyarbakır, Kahramanmaraş ve Mersin’de eğitimler vermek üzere 15 Eylül’de yola çıkacak olan eğitim tırı ile bölgedeki çiftçilere; toprağı, su kaynaklarını, çiftçiyi, biyoçeşitliliği ve tarımsal hammaddenin geleceğini koruyan sürdürülebilir tarım uygulamaları hakkında teorik eğitimler verilecek. Proje kapsamında ayrıca Vodafone Çiftçi Kulübü üyelerine SMS ile sürdürülebilir tarım hakkında bilgilendirmeler yapılacak ve SMS kampanyası ile 800 bin çiftçiye ulaşılacak.[2] Tüketicilerinin sofralarına getirdikleri malzemelerin kaynağının sonsuz olmadığına inanan Knorr ve ticari faaliyetleri kadar sosyal yatırımlarına da büyük önem veren Vodafone aynı amaç doğrultusunda bir araya gelmişlerdir. Knorr, ürettiği ürün neticesinde doğal, sağlıklı ve güvenilir bir marka olmayı amaçlıyor ve bu amacı projeleriyle yaşama geçiriyor. Vodafone ise yapmış olduğu kampanyalarla çiftçilere özel ayrıcalık tanımıştır. Gördüğümüz üzere iki kurum da doğal kaynakların bilinçli kullanılmadığı takdirde kötü sonuçlar doğuracağının farkındadır. Aynı zamanda proje, eğitimin önemini de bizlere göstermektedir. Tıpkı bilinçli tarımın sağlıklı yiyecekler doğuracağı gibi.

oguz1014

Yazarlar:

Hatice Yasemin ÖZEN

Melek SÖNMEZ

Emel ERBAŞLI

Sedef İŞBECER

Sezer Berat AYDIN

Kaynakça:

[1] ___ ___,  “Knorr Hem İçimiz Hem Kalbimiz Isınsın Projesi “, www.herkessofraya.com, Erişim tarihi:28.12.2016

[2]___ ___, (19.09.2013), “Knorr ve Vodafone Çiftçi Kulübü Sürdürülebilir Tarım için el ele veriyor”, www.perakendebulten.com, Erişim Tarihi:28.12.2016

Editör:

Oğuz SONGÜR

Reklamlar