Etiketler

, , , , , , , , , , , ,

   2014 Dünya Kupası’nda futbol takımlarıyla birlikte markalar da içerik olarak yarıştı. İçerikle pazarlama anlamında dönüm noktası olarak nitelendirilen işler de yapıldı. Bunların arasında Adidas öne çıktı.

   Adidas’ın Dünya Kupası kampanyası Kayne West ve Messi’nin yer aldığı ‘All in or Nothing’ kampanyasıyla başladı. Büyük bir ekip oluşturuldu. İçerik her platforma ayrı olarak yapıldı ve saat saat planlandı.oguz1041

   Google, Twitter ve Youtube gibi sosyal medya araçları kullanıldı, her şey #allinornothinghashtagi üzerine kurgulandı ve tweetler atıldı.

   Dünya Kupası topu Brazuca’da kupa öncesi futbolcularla, ünlülerle ve seyircilerle buluştu. Sonuçta 3 milyon takipçiye ulaştı.oguz1042

   Adidas tüm bu platformlarda 5.8 milyon yeni takipçi elde ederek ciddi bir rakama ulaştı. Geleceğin daha çok bu tarz içerik yönetimiyle ilerleyeceği hakkında da bizlere örnek fısıldamalar da bulundu.

Yazarlar:                                                  

Çağrı BORAN                                      

Tugay TUNÇ

Sevtap DEMİR

Sena KUMBASAR

Kaynakça: http://www.campaigntr.com

Editör:

Oğuz SONGÜR

Reklamlar