Etiketler

, , , , , , , , , , , ,

            Her firmanın gelişen teknoloji karşısında değişen pazar koşulları, farklılaşan beklentilerle birlikte farklı strateji arayışlarına ve uygulamalara da yer verdiği örneğini görmekteyiz. Ve bu değişen koşullar doğrultusunda yapılan kampanya ve hizmetlerin bilinirliliğini, yaygınlığını ve tanınmasını sağlamada en büyük etken sosyal medya olmaktadır. Sosyal medyaya kayıtsız kalınmaması gerektiği örneğini bu sefer Alarko Carrier firmasının yaptığı çalışma üzerinden değerlendirmek mümkündür.

15731495_10205999792994319_1040191367_n

İklimlendirme sektörünün en bilindik olanı ve liderlik konumunda bulunan Alarko Carrier, akıllı telefon kullanıcılarına özel bir uygulama geliştirdi. Uygulamaya ‘’Hava Nasıl’’ ismini veren firma, yaptığı bu mobil uygulama ile bir fark yaratmayı amaçlamaktadır. Bu uygulamaya Google Play Store ve Apple AppStore üzerinden ücretsiz ulaşılabilmektedir. Yarışma formatında olan bu kampanyaya katılım sağlayabilmek için bulunulan yerin fotoğrafını anlık hava durumu ve sıcaklık bilgileriyle paylaşmak yeterli olacaktır. Çekilen fotoğrafın uygulama üzerinde yer alan sosyal medya ağ seçenekleri (facebook, twitter, instagram) üzerinden #havanasılhasthagi ile paylaşmak yeterli olacaktır. Paylaşılan bu resimler daha sonra Alarko Carrier firmasının resmi Instagram hesabından takipçilerle paylaşılmaktadır. Her hafta yapılacak çekilişle firmanın resmi hesabında en fazla beğeni alan fotoğraflar sürpriz hediyelerle ödüllendirilecektir.

  Oldukça eğlenceli ve kullanım rahatlığı sunan bu uygulamanın firmaya olumlu katkılar sağlayacağı düşünülmektedir.

15731535_10205999793034320_1516888557_n

Yazarlar:

Alican Özkeskin

Zeynep Çelik

Ali Akdoğan

Kaynakça:

http://www.sozcu.com.tr/2015/teknoloji/alarkodan-hava-nasil-uygulamasi-901041/

http://www.alarko-carrier.com.tr/tr/alarko-carrier-detayhaberler/0/5896/orada-hava-nasil

Editör:

Oğuz Songür

 

Reklamlar