Etiketler

, , , , , , , , , , , ,

           Sağlık sigortacılığında sektör lideri Allianz Türkiye, hayatın her aşamasında müşterilerinin ve sevdiklerinin yanında olduğunu vurgulayan yeni bir reklam kampanyası başlattı. “Allianz Seninle” adını taşıyan kampanya için çekilen ve duygusal bir tonda hazırlanan filmde; gündelik yaşama dair sıcak ve doğal hikayelere, yeni yorumuyla “Haydi Söyle” şarkısı eşlik ediyor.   

            11 Kasım Cuma gününden itibaren TV, yazılı basın, internet, sinema, radyo ve dijital olmak üzere tüm mecralarda yayımlanmaya başlayacak olan reklam filminde, zor zamanlarda ihtiyaç duyulan tek şeyin, sevgi ve destek olduğunun altı çiziliyor.Müşterilerinin sağlıklarını hayatlarının tüm evrelerinde korumayı ve ailelerinin yanında olmayı misyon edinmiş Allianz Türkiye, müşterisinin ihtiyaçlarına özel tasarlanmış çok sayıda sağlık ürünü ve hizmeti olduğunu “Allianz Seninle” mottosuyla kalplere taşıyor.

             Concept Ajans tarafından hazırlanan ve çekimleri 4 gün süren reklam filminde, kreatif, dijital, PR ve prodüksiyon ekibi de dahil olmak üzere toplam 167 kişi görev aldı.

             Markanın Facebook sayfasında paylaşılan reklam filmi, 293 bin görüntülenme, 4 bin 500’e yakın beğeni 2388 paylaşım ve %95’i tebrik mesajından oluşan 302 adet yorum gibi önemli sonuçlar elde etti.Yine Allianz Türkiye Twitter sayfasında paylaşılan reklam filmi ise 311 retweet ve 450 beğeni rakamlarına ulaşmış.

           Allianz Sigorta,tüketicisiyle olan ilişkisinde durduğu yeri bu reklam ile çok net anlatıyor. “Siz yaşadığınız olumsuz durumlarda sevdiklerinize destek olmaya odaklanıp onlara sevginizi gösterin. Geri kalan her şeyi biz hallederiz. Biz bunun için varız.” Bu sözlerin bir sigorta şirketi için gerek tüketiciyle doğru empatinin kurulması gerekse markasının sunduğu hizmetin anlamını açıklaması açısından doğru bir konumlandırma ifadesi olduğunu düşünüyoruz.

           Marka, doğru bir okuma yaptıktan sonra tüketicisine bu bakış açısını yine doğru bir şekilde anlatmayı başarmış. Yaratıcı süreçte psikolojik çekicilik kullanım tekniğiyle duygulara hitap eden dolaylı anlatım yapılmış. Farklılaşmanın zor olduğu sigorta sektöründe marka, tüketici yönlü duygusal bir yaklaşım ortaya koymuş. Reklamda yer alan 3 farklı yaşam kesiti de seçilen oyuncuların başarılı performansları sayesinde markanın mesajının iletilmesine doğru bir zemin hazırlamış. Sosyal medyadaki yorumlara göre özellikle eşine destek olan kadın rolündeki oyuncu Songül Sevdik’in performansı çok etkileyici bulunmuş. İnsanlar aslında eşi kanser olan kadının yaşadığı gerçek üzüntü ve sevinçten etkilendiler. Mesajı bir hikayenin içerisine yerleştirerek verdiğinizde izleyici izlediği şeyi “reklam- beni kandırmaya çalışan şey” olarak algılamaktan uzaklaşıyor!   

             Allianz Sigorta reklam filminde İbrahim Tatlıses’e ait “Haydi Söyle” şarkısını Kalben adlı bir şarkıcı başarılı bir şekilde (coverlamış) seslendirmiş. Filmin başından itibaren bu etkileyici şarkı, izleyiciyi etkisi altına alıyor. Bir zamanlar dilden dile dolaşan bu şarkı bir anda tozlu raflardan çıkıp yeniden duygulara hitap etmeyi  başardı.

             Sözün özü marka, bu reklam filminde kullanmış olduğu şarkı ile izleyicileri, vermek isteği mesaj etrafında bir duygusal atmosfere sokmayı başarmış. Doğru şarkı seçilmiş. Doğru iş yapılmış.

Buyrun reklamı beraber izleyelim;

https://www.youtube.com/watch?v=BxSFmLvPEsI

Reklama gelen yorum örnekleri:

oguz921

oguz922

oguz923

Yazarlar:

Aybala AYNUR

Gülcan AYDIN

Münevver SÖYLEMEZ

Kaynakça:

www.allianzsigorta.com.tr

www.youtube.com

www.pazarlamasyon.com

 

EDİTÖR:

OĞUZ SONGÜR

 

 

Reklamlar