Etiketler

, , , , , , , , , , ,

Pınar markası sosyal medyayı kullanan ve buradan hedef kitlesine ulaşmayı amaçlayan bir marka. Öncelikle baktığımızda Pınar’ın Facebook, Twitter, İnstagram ve Youtube hesapları bulunmakta. Bu hesaplarında belirli zamanlarda paylaşımlar yaparak hedef kitlesiyle iletişim halinde olmaktadır.

Pınar’ın Facebook hesabına genel olarak baktığımızda özel gün ve hafta kutlamaları, Pınar’ın tarihinde meydana gelen önemli olaylar yer almakta. Bunun yanı sıra diğer sosyal medya mecralarında gerçekletirdiği yarışmaları da duyurmak amaçlı olarak Faceboo’tan yararlanmaktadır. Pınar Twitter hesabında da, sosyal medya kampanyaları düzenliyor ve takipçilerine çeşitli hediyeler veriyor. Twitter adresinde yaklaşık 9,000 civarında takipçisi olan marka kampanyaların dışında çeşitli hashtaglar ile hedef kitlesinin dikkatini çekmeye çalışmaktadır.

Pınar instagram hesabında gerçekleştirmiş olduğu çeşitli sosyal sorumluluk kampanyalarına ait fotoğrafları ve bilgileri paylaşıyor.Yeni Pınar ürünlerini yine görselleriyle birlikte paylaşarak tanıtım yapmayı amaçlıyor.Çeşitli önemli gün ve haftaların kutlamalarını da bu hesabı üzerinden gerçekleştiriyor.

Son olarak Pınar’ın Youtube hesabına baktığımızda ise çeşitli reklam videolarını paylaşmış olduğunu görüyoruz. Bunun yanı sıra Pınar Lezzetleri adı altında bulunan bir başka Youtube kanalarrında ise Pınar ürünleri kullanılarak yapılan yemekler ve tariflerinin yer aldığı videolar bulunuyor.

Genel olarak baktığımızda Pınar’ın çeşitli sosyal medya mecralarında yer aldığını ve buralarda kampanyalar,çekilişler,kutlamalar ve tanıtım faaliyetleriyle birlikte aktif rol aldığını görebiliyoruz.

 

Yazarlar:

Alican Özkeskin

Zeynep Çelik

Ali Akdoğan

Editör:

Murat Kahraman

Reklamlar