Etiketler

, , , , , , , , , , ,

alg81

‘’Sofraya en son o gelir, akılda bir tek o kalır’’[2]

  Dondurmanın mutluluk verdiğini bilimsel olarak kanıtlayan Algida [3] bunu tüketicisiyle gerek reklamları gerekse mesajlarıyla her seferinde paylaşıyor.

 ‘’Mutluluğu 4 Mevsim Paylaş’’ [4] sloganıyla dondurmanın yalnızca yazın yenen bir ürün olmadığını bizlere anlatan Algida’nın gelin hep birlikte sosyal sorumluluk projelerini inceleyelim.

Algida’dan Engelli Öğrencilere Dondurma Jesti:

  Firmanın, “Mutluluğu Paylaş” projesi kapsamında düzenlenen dondurma şenliği engelli çocuklara unutulmaz bir gün yaşattı. Balıkesir’de, Firdevs Hattatoğlu İş Okulu, İl Özel İdare İş Eğitim Merkezi, Sevgi Eğitim Uygulama Okulu’na gün boyunca dağıtılan dondurmalar öğrenciler tarafından büyük ilgi gördü. Mutluluk makinesine gülümseyen zihinsel engelliler, güzel bir gün geçirmenin keyfini yaşarken kendi dondurma servislerini de kendileri yaptılar. Şenlik havasında geçen dondurma dağıtımında mutlu yüzlerin fotoğrafları çekildi.[5] Algida’nın ‘’Mutluluğu Paylaş’’ projesine engelli çocukların hedef alınması hem topluma farkındalık oluşturmasına ışık tutmuş hem de çocuklara bu projeyle mutluluğun paylaşılan bir değer olduğunu göstermiştir. Pilot bölge olarak Balıkesir’in seçilmesi bölge halkı için olumlu olsa da tek yerle sınırlı kalınması yetersiz olmuştur.

UNICEF ‘’ÖNCE ÇOCUKLAR,’’ORTAKLIK ÇOCUKLARI DESTEKLİYOR’’ :

  Algida, Önce Çocuklar şemsiyesi altında, çocuk hakları konusunda bilinç ve duyarlılığı arttırmak ve çocukların il düzeyindeki karar alma süreçlerine katılımlarını sağlamak amacıyla farklı proje etkinliklerine destek vermiştir. Bu alandaki ortak kazanımlar arasında Türkiye’nin 25 ilinde yürütülen Çocuk Hakları Kampanyası, çocuk forumu, sanat yarışmaları ve bilinç–duyarlılık geliştirme çalışmaları yer almaktadır. [6]  Algida ortak olduğu kurumlarla birlikte çocuk haklarına, kişisel gelişimlerine ve buna benzer birçok konuya yönelik projelere katkıda bulunarak, asıl hedef kitlesi olan çocuklara vermiş olduğu değeri bizlerle paylaşmaktadır. 

Algida bu yıl Shazam’la dondurma yağdırıyor:

  10 Nisan’da tüm TV kanallarında eş zamanlı gösterimi başlayan yeni reklam filminde Algida, “Gökten dondurma yağsa” sloganı ve sunduğu görsel şölenle yazın gelişini müjdeliyor. Üstelik bu yıl Algida’nın takipçilerine özel bir sürprizi daha var. Reklam filmine entegre edilen Shazam uygulaması sayesinde yazın ilk Algida hediyelerini cep telefonu veya tabletten yakalamak mümkün.[7] Algida’nın bu kampanyası hedef kitlesine görsel bir şölen yaşatırken sürprizleriyle de hedef kitleyi şaşırtmayı başarmıştır. Bu kampanyayı birçok pilot bölgede uygulayan Algida adından sıkça söz ettirmeyi başarırken hedef kitlenin sempatisini kazanmıştır.

alg82

 Televizyon ve dijital mecra entegrasyonunu uygulayarak tüketici ile etkileşim içinde çalışmaya imza atan Algida’nın reklam filmini aşağıdaki linkten izleyebilirsiniz.

http://www.campaigntr.com/2015/04/21/107070/algida-bu-yil-shazamla-gokten-dordurma-yagdiriyor/

 Yazarlar:

Hatice Yasemin ÖZEN, Sedef İŞBECER

Melek SÖNMEZ, Sezer Berat AYDIN

Emel ERBAŞLI

[1] Google görseller

[2] ___ ___, “Markalar ve Sloganları”, www.markatescilofisi.com, Erişim Tarihi:05.12.2016

[3] Saadettin Demirel-Yunus Karaaslan, “ Algida Halkla İlişkiler Kamoanyası”, www.slideshare.net, Erişim Tarihi:05.12.2016

[4] Saadettin Demirel-Yunus Karaaslan, “ Algida Halkla İlişkiler Kamoanyası”, www.slideshare.net, Erişim Tarihi:05.12.2016

[5] ___ ___, “Sosyal Ssorumluluk”, www.yasadikca.com, Erişim Tarihi:0512.2016

[6]  ___ ___, “Önce Çocuklar, Sonbahar 2007: Ortaklık Çocukları Destekliyor”, www.unicef.org , Erişim Tarihi:05.12.2016

[7] ___ ___, “Kampanyalar”, www.campaigntr.com, Erişim Tarihi:05.12.206

Reklamlar