Etiketler

, , , , , , , , , , , ,

 

Sütaş markası da günümüzde diğer markalar gibi sosyal medyayı aktif olarak kullanan ve buradan hedef kitlesiyle iletişime geçip kendini ifade eden markalardan.Markanın başlıca Facebook,Twitter,Instagram ve izlesene.com’da hesapları var.Marka Facebook’unda genel olarak kendine has karikatürlerini paylaşarak eğlenceli içerikler oluşturuyor.Aynı zamanda özel gün ve haftaları da atlamayarak bu günleri sosyal kanallarından kutluyor.En son 24 Kasım Öğretmenler Günü’nü Facebook hesabı üzerinden kutlayan marka bu paylaşımı üzerinden de birçok beğeni almıştır.

Sütaş, Twitter hesabından da Facebook’ta olduğu gibi karikatürlü içerikler paylaşarak hedef kitlesiyle iletişime geçiyor.Bunun yanı sıra Twitter hesabında eğlenceli bilmeceler sorarak insanları da cevap vermek,etkileşimde bulunmak için harekete geçiriyor.Bu eğlenceli bilmecelerden sonra takipçilerine hediye kazandırarak hedef kitlesine karşı hem aktif hem de güzel bir imaj çiziyor.Marka, yine sosyal hesaplarında çeşitli eğlenceli anketler düzenliyor.Bununla birlikte hedef kitlesinin dikkatini çekerken aynı zamanda bunu keyifli şekilde yapıyor.

Sütaş’ın Instagram hesabında da yüksek sayıda takipçisi var.Bu hesabında da çeşitli karikatürler ve eğlenceli içerikler paylaşan marka bunun yanı sıra kendi ürünlerinin fotoğraflarını ve lezzetli yiyeceklerin kendi ürünleriyle birlikte foroğraflarını paylaşıyor.Böylece hedef kitlesinin dikkatini çekiyor.

Genel olarak sosyal medya kanallarında takipçi sayısı fazla olan ve bu ağlarda eğlenceli içeriklerle yer alan marka, başarılı bir profil çiziyor.

Yazarlar:

Alican Özkeskin

Zeynep Çelik

Ali Akdoğan

 

 

Reklamlar