Etiketler

, , , , , , , , , , , ,

           Yaz mevsiminin yaklaşması ile birlikte tatil planlarının yapılmaya başlandığı günlerde Jolly Tur, tatilcilerin başına gelebilecek en felaket tatil senaryosunu konu alan bir reklam filmi yayınladı. Batesmotelpro imzalı eğlenceli filmde, yıllık izinlerinde rüya gibi bir tatil hayali kuran çiftin korku filmine dönüşen macerası ele alınıyor.

 Jolly Tur, “Cinnetten Bir Köşe” isimli reklam filmini, turizm sektörü için alışılagelmiş deniz, kum, güneş ve lüks oteller gibi kavramların dışına çıkarak yaratmıştı. “Cinnetten Bir Köşe” de tüm yıl stres içinde çalıştıktan sonra tatil yapma kararını veren bir ailenin ucuz ve kayıt dışı bir firmayı tercih etmesi, işi şansa bırakması nedeniyle “Cennet” arayışından “Cinnet” geçirme noktasına nasıl geldiklerini yaratıcı esprilerle anlatılıyor. Filmdeki sevimli aile, hayallerini süsleyen tatili yaşamak yerine, kendilerini bir korku filminin içinde buluyor.

 Senaryosunu Volkan Öge, Cemil Öner, Uğur Karaman ve Silvyo Behmoaras’ın yazdığı “Cinnetten Bir Köşe” nin yapımını Batesmotelpro üstlendi. Ana rolleri dizi projelerinin başarılı oyuncusu Deniz Sipahi ve Tansu Tuncel’in paylaştığı “Cinnetten Bir Köşe” filmi için Jolly Tur ve Batesmotelpro’dan 50 kişilik ekip, 45 gün çalıştı.

     Cinnetten Bir Köşe reklam filminde tatil hayali ile yanıp tutuşan Gamze ve organizasyonda ucuza kaçan eşi Sedat karakterleri yer alıyor.Deniz manzaralı ve tam hizmet içeren bir otelde kalmayı hayal eden çiftin planları, hayaletli ve tekin olmayan bir otelde kabusa dönüyor.Jolly Tur’un, tatil planı için güvenilir firmaları tercih etmenin önemini, yaratıcı esprilerle anlattığı “Cinnetten Bir Köşe” isimli reklam filmi, ilginç sonuçları da beraberinde getirdi.

     Sinemalar ve online platformlarda gösterime giren reklam filmi, sinema salonlarında gerçek film gibi algılanmasının yanı sıra Youtube’da en çok izlenen 10 reklam videosu arasında yer aldı. Toplamda 7 milyonun üzerinde izlenmesi ve dahası 26 kişinin reklam filminin mekânı olan ürkütücü ve köhne otelde kalmak istediğini belirtmesi; bu ilginç sonuçlardan sadece birkaçıydı.

2 Şubat 2015 itibariyle sinemalarda ve online platformlarda gösterime giren “Cinnetten Bir Köşe” isimli reklam filmi, bu tarihten itibaren 7.092.513 defa izlendi. Reklam filminin ilk 3 günde ulaştığı izlenme sayısı 1.000.000’u bulmuştu.Bunun yanında hedef kitle tarafından sosyal medyada binlerce yorumda bulunuldu.  İstatistiklere göre 3.097 yorumun yüzde 87’si olumlu, yüzde 13’ü olumsuzdu.Youtube, filmin yoğun ilgi gördüğü bir başka online platform oldu. “Cinnetten Bir Köşe” 1.664 sinema salonunda gösterime girdi ve 1.068.122 kez izlendi. Yapılan anketlere göre, filmi izleyen 2.183 kişi reklam filmini, izlemeye geldiği sinema filmi olarak algıladı. Kısaca Batesmotelpro ekibi  yine çok başarılı bir viral reklama imza attı.

Buyrun beraber izleyelim:

https://www.youtube.com/watch?v=mhwTsyc7n6w

 

Yazarlar:

Aybala Aynur

Gülcan Aydın

Münevver Söylemez

Kaynakça:

https://www.youtube.com/watch?v=mhwTsyc7n6w

blog.jollytur.com

www.dijitalajanslar.com

Reklamlar