Etiketler

, , , , , , , , , , , , , , , , ,

ger41

Bu hafta Webtures SEO ajansının gerilla pazarlama örneğini inceledik. Swarm uygulaması genellikle restoran, cafe, bar gibi işletmeler tarafından kullanılmaktaydı. Foursquare’in  ikiye bölünme stratejisi ile Webtures Swarm’da tıpkı radyo kanallarının yaptığı gibi bir kampanya başlatmış. Bu sosyal medya mecrasının amacını check-in yapmanın ötesine taşıyor.

Webtures Mobile’in işleyiş modelini kısaca özetlemek gerekirse, bulunduğu her noktada Swarm üzerinden Check-in yaparak o noktada 15 dk kalma garantisi veriyor. Bu süre zarfında yerinde ziyaret ederek veya Swarm üzerinden yakın konumlara davet ederek Mobil SEO Uzmanı ile bir görüşme fırsatı bulabiliyorsunuz. Mobil ortamda karşımıza çıkan bu gerilla pazarlama uygulaması sayesinde bir SEO ve E-Ticaret ile ilgili merak ettiğiniz her konuyu sorarak yanıt alabilir, toplantı organize edebilir, indirim kuponu temin edebilir veya ücretsiz kitaplara ve promosyonlara sahip olabiliyorsunuz.

ger42

ger43

Ajansın sosyal medya ile gerilla pazarlamayı bir araya getirdiği bu proje başarılı bir halkla ilişkiler çalışması olmuş.

DENVER WATER’DAN GERİLLA PAZARLAMA

1918’de kurulan ve kamu kuruluşu olan Denver Water’dan suyun verimli kullanımına teşvik eden gerilla pazarlama çalışmalarını inceleyelim.

ger44

ger45

Denver Water geliştirdiği bu kreatif gerilla pazarlama örnekleri ile aşırı su kullanımına dikkat çekiyor. İhtiyaç kadar su kullanımına vurgu yaparak farkındalık yaratmayı da amaçlayan çalışmaları ilgi çekici değil mi?

ger46

Yazarlar:

Sena Kumbasar 

Sevtap Demir

Tugay Tunç 

Çağrı Boran

Yağız Pehlivan

Kaynakça:

www.creativeguerrillamarketing.com

www.pazarlamasyon.com

http://www.dijitalajanslar.com/ (Görseller)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

­

 

 

 

 

 

 

Reklamlar