Etiketler

, , , , , , , , , , , , , ,

Bu hafta, oldukça aşina olduğumuz bir gsm operatörü olan Avea’yı  yan marka olarak kullanıp yoluna devam etmek yerine isim değişikliğine giderek büyük bir girişimde bulunan Türk Telekom grubuna ve yeni reklam stratejisine kısa bir bakış yapacağız.

“Daha güçlü” bir gsm operatörü imajı sağlamak amacıyla yola çıkan Türk Telekom reklamlarında da billboardlarında da bu stratejisini kanıtlar nitelikte spor, medya, sanat gibi alanlarda güçlü ve başarılı yüzleri kullanmayı tercih ediyor. 4,5G’nin tanıtımında fiber internet hızını tanıtmak amaçlı futbol ve hız denildiğinde akla gelen ilk isimlerden biri olan Ronaldo’yu #Sanahızmıyok temalı reklam filminde oynatarak amacına en uygun reklam filmlerinden birine imza atmıştır. Ayrıca billboardlarla da güçlendirilen reklam çalışması  buna en güzel  örneklerden birisi olarak karşımıza çıkmaktadır. Son zamanlarda kullandığı yüzler de bu stratejiyi destekler nitelikte… Medya sektörünün güçlü isimlerinden Acun Ilıcalı  ve  sanat dünyasının başarılı, güçlü kadın figürlerinden biri olan Demet Akbağ gibi yüzlerin kullanılması oldukça başarılı ve dikkat çeken bir uygulama olarak karşımıza çıkıyor.

tt41  tt32

Son olarak Türk Telekom’un Avea ile birleşmeden önceki reklam filmlerinde kullandığı mizahi ve eğlenceli temasını başarıyla sürdürdüğünü belirtip sizleri “Teknoloji Yanında, İşler Yolunda” reklam kampanyasının dördüncü filmi olan reklam filmiyle baş başa bırakıyoruz.

https://www.youtube.com/watch?v=QYdFCUoREVs

Yazarlar:

Dilan İPAR

M.Ece KİLİÇLİOĞLU

Güliz AĞAOĞLU

M.Ali MERMERTAŞ

Ali SAYGEL

Sabanur KAN 

Kaynakça:

http://i.gazeteciler.com/2/500/380//files/2016/10/17/302711/302711.jpg?v=1476711541

http://www.teknofoni.net/internet/438/cristiano-ronaldo-turk-telekomun-reklam-yuzu-oldu.html

 

Reklamlar